söndag, april 01, 2012

Woho det ligger i luften

Min körkompis som gjorde samma operation som mig frågade mig en sak i torsdags. Han frågade om jag också är så där studsig i kroppen. Precis så känner jag mig. Det liksom spritter i kroppen. En sån här dag när solen skiner gör inte saken sämre.
Jag undrar vad jag ska göra av all den energin idag? Jag satte mig en stund på balkongen och tittade på solen men det blåser ganska kallt så jag kanske ska slösa min energi inomhus idag. Fast en promenad ska jag nog få till också.

Så här ful är min balkong just nu men snart ska den rivas och byggas upp på nytt.
Det ska bli så skönt!

Själv då? Spritter det i dig idag?

Photobucket

2 kommentarer:

Maria sa...

Efter att ha legat pall större delen av dagen igår så spritter det faktiskt i mig idag!

Det känns redan lite bättre efter att ha vårstädat halva huset och resten av dagen och kvällen kommer att tillbringas på jobbet.

Problem solved!!

camillos sa...

Härligt Maria! Låter som att du hade kul i fredags då?