tisdag, april 10, 2012

Har du kvittot?

Jag kom precis hem från jobbet men idag blir det ingen stresshanteringskurs för det är påsklov. I stället ska jag och sonen åka hem till hans plastfarfar på en fika. Jag ska hjälpa dem med ett litet fotouppdrag också så nu ska jag packa ner kameran.

Vi ska stanna till på Allum först och reklamera en väska som sonen köpte på Stadium i höstas. Som tur var så hade min ordningsamma son kvar kvittot!

Sen när vi kommer hem ska jag nog mysa till det med lite tända ljus och bara slappa lite. Det blev lite sent i gå kväll då jag tittade på de två första avsnitten av den nya serien "Alcatraz". Jag kommer absolut att fortsätta titta för det verkar vara en bra serie!
Jag missade ju sista avsnittet på 30 grader i februari i går så jag tittar väl på det i min iPad sen. Har du följt den serien? (Avslöja nu inget innan jag har tittat...)

Regniga kramar
Photobucket

Inga kommentarer: