fredag, april 13, 2012

Vad är det med mig?

Jag sa ju det att fredag den trettonde inte var nån otursdag! Jag lyckades äntligen ladda upp videoklippet från i går, lyssna HÄR!

Annars var jag på ICA förut när jag lämnat sonen och en kompis i grannbyn hos en annan kompis. De hade ett reabord som jag drogs till.


Som att JAG behövde nya småskålar? Va? Va?

Minns ni dessa?

Eller dessa?

Men vad är det med mig och småskålar?

Jag fikade med min syster förut och vi letade klänningar på nätet...mer kan jag inte säga ännu...nä tyvärr var det ingen brudklänning...hemlisar e kul! *fniss*

NU ska jag softa i soffan för mig själv.

Ha det bäst!
Photobucket

5 kommentarer:

CaTiNi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Nim sa...

Det va jag som skrev innan, men va nån annan, men nu e jag mig själv. Hahahaaa vem förstod det? Knappt jag själv.

Skålarna du köpte igår, va ju nästan identiska med din gamla!

Hanna Lans sa...

Själv har jag ett konstigt förhållande till brickor. I mitt gamla hus fungerade det bra att stuva undan dem, men här i mitt lilla radhus blir det pinsamt uppenbart att jag har något slags mani på brickor. 20 stycken, både i plåt och trä och allt däremellan. Stora.

Suck.

camillos sa...

Nim; inte alls! De är mindre, vitare, sötare...jag bara måste ha dem! ;)

Hanna; jag är också förtjust i brickor! Men, bor du inte kvar i spökhuset?

Hanna Lans sa...

Nix, jag har flyttat 200 meter därifrån. Sambon bor kvar och vi delar glatt på hundarna. Så kan det gå. Både trist och inte trist. Skönt att bli av med spökena helt klart, men det går inte att jämföra ett 105 år gammalt hus med ett från 70-talet. Jag ääälskar gamla hus!