lördag, mars 31, 2012

Jag och alla mina X

I flera år har jag haft några efterhängsna x efter mig. De har varit svåra att bli av med och ibland har jag gett upp tanken på att nånsin slippa dem. Jag har gjort klart att jag inte vill ha dem i min närhet men de har inte kunna släppa taget. Jag förstår inte att de har kunnat vara så himla glada i just mig. Jag har ju inte varit så himla glad i dem.
De har flörtat med mig och flåsat mig i nacken och deras ständiga närvaro har irriterat mig.

För ett tag sedan blev jag äntligen av med ett av dem och det var skönt. Jag tänker aldrig mer släppa in det x:et i mitt liv! Hitta nån annan att hänga efter liksom!

När jag strosade runt på Allum i går insåg jag att jag kanske bara har ett halvt x kvar i min närhet. De andra är borta och det medför en frihet ska du veta. Jag blir lätt i sinnet av att veta att jag inte behöver ha de där x:en efter mig nåt mer. Nu ska jag bara kämpa för att bli av med det allra sista x:et helt och hållet för alltid.

Aldrig mer XL-kläder! Ja, vilka x trodde du att jag menade?


Photobucket

6 kommentarer:

Nim sa...

Du har blivit så vitsig, på senaste!

Jag fattade faktiskt med en gång. Hurra för dom gångna X:en!!!

Maria sa...

Jag trodde att du menade andra X faktiskt.
Men grattis till att slippa de X:en du menade!!

Maria Engelwinge sa...

Hahaha, du är för underbar du! Hjälp, tänkte jag, vad är det för karlar hon har träffat? Varför är de så efterhängsna? Fniss! Hoppas det sista x:et försvinner för alltid snart:).
Kram!

camillos sa...

Nim, vad menar du? Jag har väl alltid varit vitsig? Att du inte gick på det kanske beror på att du känner mig och att jag inte har några ex... :-)

Maria; Tack!

Maria Engelwinge; Snart så är jag kvitt med det sista x:et och det ska bli så skönt! Kram tillbaks!

Stjärnan sa...

Nu är det ju tur att din lillasyster kommer ihåg dina X... T.ex den söta killen från Mölnlycke som sminkade sina ögon...sen har vi Niclas med raggarbilen! Mats som var sååå förälskad i dig..men du var det inte i honom...men jag var det i han!!

camillos sa...

Ja fast nej, Marcus hade verkligen så där vackra ögon! Inget smink där inte! :)
Niclas...hade i alla fall en fin bil. Hehe!
Åh Mats! <3

Hahaha! Puss på dig Siz!