onsdag, april 11, 2012

Mina tuttar

Hoppsan fjärde inlägget idag...men jag måste bara berätta om dagens roligaste kommentar som jag fick av ett barn på förskolan idag. Barnet satt i mitt knä och utbrister plötsligt:

- Camillos, du har verkligen fina tuttar!

Vet du hur svårt det är att hålla sig för skratt i det läget?

Nu ska jag baka lite minicupcakes i min nya form. Middagen är avklarad och precis när vi ätit klart kom min syster och hennes lille son på besök. Han fick smaka på mosters goda potatismos, vilket han slukade gladeligen. Det var ett bra betyg för enligt hans mamma så tycker han inte om potatismos annars.

Kram!
Photobucket

7 kommentarer:

mockapocka sa...

Kan föreställa mig att det var svårt, men shit vilken fin komplimang! Också väldigt överraskande från en treåring. :D

Kort o Gott sa...

hehe söta är dom....måste berätta vad jag fick för kommentar om samma kroppsdel....jag hade en ganska djupt v-ringning på min tunika så jag hade ett linne under....en liten kille satt i mitt knä, en lång stund var han bara tyst och till slut sa han -aaahhha har du din rumpa där.....:)

camillos sa...

Mockapocka, en sån kommentar vill man kanske inte ha från en treåring. Kanske från nån i min egen ålder? ;)

Kort o Gott: Jag döööör...vad roligt!

Ellabellas vardag sa...

Haha, vad goa dom är. Barn har inte så stor eftertänksamhet i vissa fall. Eller så kanske dom har det?! Haha...

camillos sa...

Ellabella; De säger ju att barn alltid säger sanningen...så jag har väl fina tuttar då! ( i wish) ;)

Anonym sa...

Dem är faktist ganska fina

camillos sa...

Hahahaha...vem är du anonym? :)