fredag, april 13, 2012

Otursdag eller inte?

Här sitter jag och rastar mig med benen i kors.
Är det en otursdag idag då, fredagen den trettonde? Nä, det tror jag inte.
Fast... Jag läste just att min favoritscrapaffär i Sävedalen har fått en ny ägare ( inte jag tyvärr) och därmed är rean slut. Attans att jag missade den! Det var ju otur.
Jaja, ikväll är jag ensam hemma då sonen ska köras till en kompis där de ska lana. Då blir det nog inget hemlagat utan jag köper mig nog en sallad från ICA's själplocksalladsbord.
Så det blir väl en lugn fredagskväll för min del. Själv då, händer det nåt kul?
Kram!

8 kommentarer:

Ellabellas vardag sa...

Ja du hade passat som en ägare till den där scrapbooksaffären riktigt bra tror jag.

Den salladen man plockar på ICA är så himla fräsch och god. Det gör du rätt i.

Själv blir det tacoskväll här och så Lets Dance om den går idag. Det kanske är i morgon. Tv blir det iaf. Trevlig helg!

mockapocka sa...

Jovars. Vi målar. Och röjer. Och målar. Och fikar. Snart ska jag ta "rast" och gå till ICA.
Lajbans. :D

mockapocka sa...

Jovars. Vi målar. Och röjer. Och målar. Och fikar. Snart ska jag ta "rast" och gå till ICA.
Lajbans. :D

mockapocka sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
mockapocka sa...

Oj, vad många det blev....

camillos sa...

Ellabella; det hade varit som en dröm att få syssla med scrapbooking på heltid!

Mockapocka; Vad duktiga ni är! Hur går det med folkabussen?

Kram på er!

NEWYORKMAMMAN sa...

Skrev en uppsats. Kuligare kan man ha.

camillos sa...

Newyorkmamman; jag håller nog med...