onsdag, april 11, 2012

Kom och smaka Camillos kaka!

Varför nöja sig med fyra inlägg på bloggen på en dag när man kan göra ett femte?

Jag har precis tagit ut den första plåten med minimuffins ur ugnen. I morgon blir det frosting på såklart. Nu har jag bett både min syster och min son att provsmaka men till vilken nytta?? De är båda snuviga och har ingen som helst smakkänsla just nu. Hur ska jag veta om de är goda då?


De ser väl inte så snygga ut nu kanske, men när frostingen kommer på så...

Godnattpuss på dig!
Photobucket

3 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Åh vad de ser goda ut :)

Maria Engelwinge sa...

Jag kommer på direkten! Jag vet ju inte hur du ser ut (med tanke på alla fina komplimanger du får) men det verkar på dig som att du mår väldigt bra. Du verkar så glad och du sprider glädje omkring dig. Jag mår bra varje gång jag hälsar på dig! BTW så älskar jag din humor:).
Pussåkram!

camillos sa...

Anneli; jag tog med mig till jobbet idag och de sa att de var goda! Fast då hade jag frosting på.

Maria; tack, vad gullig du är och vad glad jag blir! Jag sprider gärna glädje om jag kan! :)
KRAM!