fredag, april 06, 2012

Nya cupcakes

Idag har vi varit hos sonens farfar och plastfarmor i deras mysiga hus på Tjörn och ätit påskluch. Vi åkte med sonens farbror och hans pojkar i deras bil och i mitt knä hade jag dessa fina skapelser:


Jodå, det gick jättebra att spritsa frosting på dem. Chokladägg köpte jag i går kväll så det fick bli dekorationen. Dem som åt av mina cupcakes sa att de var goda.

Frågan är vad jag ska hitta på nu. Kanske bara njuta av att jag är ledig och krypa ner i soffan under en filt och sätta på nån film kanske?

Vad gör du i kväll då?
Photobucket

6 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Jag tänkte ligga på soffan resten av kvällen. När sonen sedan har somnat, tänkte jag mig ett glas vin och ost och kex. .)

Maria sa...

De där såg otroligt smarriga ut - jag älskar choklad!!

Det blir film här med ikväll - mysigt!

Ha det bäst!

camillos sa...

Hanna; det låter gott!

Maria; de var visst smarriga!

Filmkväll lite här och där då!

;)

Anonym sa...

Piffigt!

NEWYORKMAMMAN sa...

Fint! Ikeaformar?

camillos sa...

Japp, IKEA. Både formarna och muffinsplåten!