torsdag, april 05, 2012

Mångalen

Vad gör alla såhär på skärtorsdagskvällen? Själv kom jag precis hem från Ica Maxi där jag och sonen handlat lite. Annars händer inte så mycket här. Inga bloggar är uppdaterade så jag gissar att alla bloggare har en trevlig kväll?

Jag var precis ute på balkongen och fick syn på månen och det är nåt med mig och månen. Jag måste bara fota den när den är så här vacker!



Jag pratade nyss med sonens farfar, och lite sådär spontant bestämde vi att vi ska åka upp till deras stuga på Tjörn i morgon på lite påsklunch. Jag och sonen får åka med sonens farbror och hans pojkar som också ska dit. Det blir nog mysigt!

Tja och eftersom att jag inte har nåt annat för mig så tänkte jag baka nåt gott att ha med mig i morgon.

Hoppas du får en fortsatt trevlig skärtorsdagskväll!

Photobucket

2 kommentarer:

Nim sa...

Vi tog med oss alltihop till landet, så det skall bli leilas cupcakes med marängfrosting!

camillos sa...

Jag säger bara...lycka till! Det gick att göra dem men det var lite krångligt med alla olika moment. Och du; fuska inte med vispningen av äggen...man vill ju ha bort alla sockerkristaller. Jag köpte fint socker för de kristallerna är ju redan lite mindre.

Ha det så gott!