onsdag, april 25, 2012

Dags att packa

Man kan nästan inte tro att det är sant, kommunalt anställd som jag är, men nu ska jag snart ut och resa igen. Och bo på hotell. Jodå, Camillos rör på sig.
Denna gång bär det av till Skåne där jag och några kollegor ska delta i ett stor nätverksträff. På kvällen blir det visst grill och mingel. Himla najs! Det kanske kan bli lika spännande som i förra veckan...

Så jag kanske ska fundera på om jag ska packa den lilla övernattningsväskan för i morgon är det körkväll och då kanske jag inte hinner. Fast...hur mycket behöver man ha med sig när man ska vara borta en natt?

Jag har i alla fall precis njutit av några jordgubbar och jag känner mig ganska nöjd med kortet jag precis gjort. Återstår bara disken. Det är lika bra att ta itu med den på en gång. Sonen och hans kompis sitter i vardagsrummet och tittar på fotboll...hur trist är inte det då?

Godnattpuss från mig!
Photobucket

6 kommentarer:

Ellabellas vardag sa...

Åh vad roligt... att det rör på sig. Fotbollen är mindre rolig.

Vad för nätverksträff är det? *nyfiken*
Är det kommunalt anställd man ska bli igen? ;)

NEWYORKMAMMAN sa...

Görtrist!

Maria Engelwinge sa...

Jag säger som NYCmamman: Görtrist! Not... Är bara LITE avundsjuk;).
Du har en utmaning hos mig!

vally sa...

Spindeln i nätet så att säga.
Hatten av för dej.

mockapocka sa...

Hoppas ni får det riktigt roligt!

camillos sa...

Det är en nätverksträff för oss som jobbar Reggio Emilia-inspirerat. Jag hoppas också att vi får roligt!