torsdag, april 12, 2012

Baka baka liten kaka

Vad jag tjatar om mina kakor! Jag hade med mig ett gäng minicupcakes till jobbet idag och det blev visst succé.



Hoppas mina körkompisar tycker om dem också. Nu ska jag baka ytterligare en kaka att ta med till kören.
I kväll ska jag, min syster och en annan tjej planera vårens körfest som vi faktiskt ska ha här hemma i vår trädgård. Det ska bli såå kul. Både att planera och ha festen. Men det är klart...med alla goa människor som är med min kör så blir det aldrig tråkigt!

Om några veckor ska jag ut på andra festligheter. Vi är ett gäng gamla klasskamrater från grundskolan som har startat en grupp på Facebook och vi ska gå ut på krogen och bara umgås. Det ser jag fram emot! Några träffar jag ibland och några har jag inte träffat sen skolavslutningen i nian i mitten av åttiotalet.

Nä hörrni, nu har jag inte tid att sitta här och skriva. Jag måste sätta på ugnen och börja blanda smeten.

Kram!
Photobucket

2 kommentarer:

Ellabellas vardag sa...

Det är alltid roligt med återträffar av olika slag. :) Och så är det dessa goa cupkakes du gjort. Vad gott det ser ut!

Kram

camillos sa...

Ja, jag ser fram emot klassträffen! Vi får väl se hur många som hakar på.
Kram!