tisdag, april 10, 2012

Jag har fastnat...

framför datorn. Jag och sonen var nere hos min syster och fikade förut och förutom att jag fick min dagliga dos av gos från den lilla systersonen så fick jag med mig några gamla videoband.

Det var väldigt gamla band som filmades när min syster fyllde sexton år och sjutton år. Jag var ju bara tvungen att föra över dessa filmer till datorn och jag kunde inte låta bli att titta på filmerna under tiden.
Herregud vad jag skrattade! Mamma och pappa i sitt esse, brorsan som alltid gjorde gör grimaser framför kameran och min syster som pratade onödigt fort. Överallt var det hundar och katter och många skratt. Jag skrattade nog mest när min käre far imiterade Sven Wollter!

Jaja, nu är filmerna överförda så nu kan jag sätta mig och titta på 30 grader i februari. Sonen sitter i soffan och ser på fotboll (tråkigt) så jag drar mig ner till min kammare med iPaden.

Ha det bäst!
Photobucket

4 kommentarer:

Ellabellas vardag sa...

Det är en repris då förmodar jag, av tv-serien du ska se. Här tittas det ofta på fotboll när 15-åriga sonen hälsar på så jag vet hur det är.

camillos sa...

Jag tittar på SVT Play, då går programmet precis när jag vill! :)

Ellabellas vardag sa...

Åh, vad bra med SVT Play. Jag ska nog också börja med det. Nån gång.

camillos sa...

Många kanaler har play vilket är väldigt praktiskt!