måndag, april 16, 2012

Ingen balkong!

Idag har varit en lång dag. Först jobbade jag i tio timmar...sen har jag firat min systerdotter som fyller sex år idag. Hon fick bestämma middag och då blev det köttfärslimpa med potatis, gräddsås, sallad och brysselkål. Mums! När jag gick in till mig gick det en propp och när jag skulle byta den gick det bra att ta ut den trasiga men jag är inte världens längsta tjej så jag fick snällt be svågern om hjälp att skruva i den nya...

Nu är klockan helt plötsligt mycket och om en halvtimma börjar Alcatraz som jag ska se tillsammans med sonen. Sen ska jag hinna packa inför morgondagen då jag ska åka med facket på spa.

Idag har snickarna äntligen rivit min balkong och min entré! Lite bilder på det?


Detta är ett av våra nya fönster med den nya huspanelen (bara grundmålad ännu) så att du kan tänka dig hur snyggt det ska bli sen. Nu ska du få se min hemskt fula balkong...


Har du sett nåt så gräsligt? Köksfönstret är det som syns till höger om balkongen.


Så här ser det ut idag när snickarna har börjat riva det gamla fula. Kan du fatta att jag har längtat till min nya balkong och entré??

Men nu längtar jag bara till morgondagen då jag ska få bo lite lyxigt. Fast först blir det ju konferens hela dagen...undrar var jag har avtalsboken och arbetsättsboken som jag måste ha med mig?

Må så gott!
Photobucket

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer att bli såååå bra och fint! Önskar dig verkligen sköna utbildnings dagar å trevliga spa stunder!
Kram kram Ulle Bulle

camillos sa...

Tack godaste Ulle Bulle!
Puss o kram!