söndag, mars 18, 2012

Här är söndag ingen vilodag minsann!

Nu har jag monterat fler möbler, burit grejer, skruvat upp förvaringssaker och hållt på i flera timmar i min systerdotters rum. Det är inte riktigt klart men det börjar likna något!

Så här såg det ut i går innan vi började måla...

...och så här ser det ut just nu.


Nu ska jag bara orka fortsätta greja här uppe hos mig. Jag fick tag på min stora skrivbordsskiva (som fick plats i min systers bil) äntligen! Men som sagt, nu ska jag orka greja med det också...

Jag får nog sätta på lite musik, då går ju allt så mycket lättare!

Just det, en sak till som gör allt så mycket lättare:



Mina pioner har vaknat till liv där under fjolårets vissna grenar. Underbart! Eller hur?

Photobucket

1 kommentar:

Ellabellas vardag sa...

Åh vad mysigt med de där skotten under grenarna och bråten. Man blir så glad när man ser dom. Håller med dig helt och hållet. Musik och blommor gör allt lättare! (Fint ni gör och grejar)