torsdag, mars 15, 2012

Så gör jag!

Idag har min förkylning varit...samma som i går. Men på eftermiddagen kändes det bättre och fast jag var täppt i näsan så kände jag mig hur pigg som helst på kvällen. Kan ha att göra med att jag var på kören. Vad jag tjatar om den där kören men för att citera vår pianist: "det är kul med musik"! Alltså, lite go musik, lite goa människor och många goa skratt gör att man känner sig go. Nu ligger jag i sängen och bloggar på min iPad och jag ska strax lägga ner huvudet på kudden men först ska jag göra mina vanliga rutiner. Först kolla Facebook, sen kolla om det är min tur i Wordfeud ( jag heter Camillos om nån blir sugen på att spela), läsa lite nyheter och till slut ska jag stoppa i hörlurarna och sätta på lite soft musik. Youtube är hur bra som helst, där finns allt man tänka sig att lyssna på. Jag brukar söka på relax, yogamusik, Mozart, Chopin eller soundtrack från filmen Chocolat ( favoritfilm med snygga Jonny Depp). Tja, så gör jag. Godnattkram!

3 kommentarer:

Ellabellas vardag sa...

Visst är det skönt att bara lägga sig och lyssna på musik och kolla lite dator strax innan man somnar... Sov så gott!!

vally sa...

Så gör du, och du gör mycket.
God bättring.
Kram

camillos sa...

Ellabella; ja jag lyssnar gärna på musik när jag ska somna.

Vally; tack, jag känner mig redan bättre! Kram!