torsdag, mars 29, 2012

Dagens dos

Jaha, så har jag fått mig en rejäl dos med skratt. Jag kom precis från kören och som vanligt hade vi kul! Några skrattanfall hann jag med idag.

Nu ska jag försöka varva ner lite, det är ju en arbetsdag kvar på veckan. Jag slutar visserligen tidigt i morgon så då tänkte jag dra till Allum en sväng, alldeles själv. Med tanke på att jag ska åka dit själv så kan det hända att jag åker bort till min favortiscrapaffär som tydligen har 50% på hela sortimentet. Det är ju billigt. Hmm. Fast det brukar bli dyrt ändå på nåt konstigt sätt...

Snart är det helg! Gött!

Photobucket

4 kommentarer:

vally sa...

Vi som älskar Allum.
Mycket nöje.
:-)

Anneli Stålberg sa...

Det låter ju nästan som himmelriket, 50% på hela sortimentet. Have fun!

Nim sa...

Nej! Köp en färgglad tröja, på vilken avdelning som helst! man kan aldrig veta när man behöver en piffig ny tröja, vilka framtida möten som kommer framöver.

camillos sa...

Tack Vally!

Anneli...jag åkte inte ens dit. Men jag kan ju åka en annan dag. ;)

Nim; det bidde en enkel topp på en helt vanlig avdelning.