torsdag, mars 22, 2012

Släck alla ljus, tänd på min kropp

Jag har precis kommit hem från Tomas Ledins showtime och låten jag sjöng i bilen på väg hem var just "Sensuella Isabella" som var en av de sista låtarna på showen. Vilken show! Så bra! Jag är så glad att vi till slut fick bokat de här biljetterna, jag och S.

Vi träffades lite tidigare i kväll och tog en promenad från parkeringshuset vid Focus till en tvärgata till Avenyn där vi slank in på ett jättemysigt café.


Vi tog varsin kopp latte, notera den lilla lilla brödbiten på mitt fat. Man fick provsmaka deras hembakta franska bröd och den lilla biten var alldeles lagom till mitt goda kaffe.


Vi satt på balkongen, andra raden, och vi såg hur bra som helst. Man fick inte fota under showen så jag knäppte en bild alldeles innan det började. Man är ju lydig...

...men jag kunde inte hålla mig när Tomas Ledin stod på ett bord och sjöng en av de sista låtarna...


Ja, detta var en magisk kväll med mycket nostalgi. Han är ju grymt bra den där Tomas Ledin!!

Det enda tråkiga var väl gänget som satt bakom oss som blev mer och mer onyktra under showen. De hade väl för nära till baren. Den ena killen fick ledas ut av sin flickvän när det var slut. Herregud, gå på krogen istället!

Nu är klockan snart midnatt så det är väl bäst att jag kryper ner under täcket.

I natt e jag din...

Photobucket

2 kommentarer:

Isabella sa...

Tänkte du möjligtvis på mig då kanske ;) "sensuella Isabella" nu är jag i din stad! Kramisar

camillos sa...

Klart jag tänkte på dig! Ha det så bra i Prag!! Kram!