söndag, mars 11, 2012

Rätt låt vann!

Gårdagens melodifestivalfinal blev ju riktigt spännande. Jag var rädd för att Ranelid och Flink skulle vinna men ganska snart var det ju uppenbart att Loreen var favorit, både i de europeiska jurygrupperna och hos svenska folket. Jag är jätteglad att Loreen vann, hon var helt klart bäst! Vilken röst hon har! Så bra! Det känns bra att skicka henne till den stora finalen i maj i det där landet jag inte kan stava till (vem orkar googla det?).

Idag tog jag mig en promenad till affären. Det tar tjugo minuter att gå dit så fyrtio minuters promenad fick jag i alla fall. Med mig hade jag min systers dramaten så jag slapp bära mina matvaror.



Nu ska jag förbereda middagen som vi ska bjuda sonens farmor och plastfarfar på.
Hoppas du har en bra söndag!
Photobucket

2 kommentarer:

Anonym sa...

Loreen var inte riktigt "min kopp thé" (var bara tvungen att testa detta roliga uttryck nu som jag sett lite då och då på olika bloggar) hi, hi :-)
Jag hade hoppats på Top Cats, hur svängigt och nice som helst. Jag satt INTE still när de drog igång ;-)
Hoppas du får en fin måndag!

camillos sa...

Så är det, smaken är som baken...
och tur är väl det! :-)