fredag, mars 30, 2012

Vilka pussar!!

Nu har jag varit på kyrkogården och planterat lite blommor. På sonens pappas grav blev det blå-vitt såklart!
När vi firade hans tjugoåttonde födelsedag propsade jag på att vi skulle ta en bild med sonen, hans pappa, farfar och gammelfarfar. Jag ville gärna ha en bild på de fyra generationerna för gammelfarfar kanske inte skulle finnas kvar till nästa födelsedag. Det var han. Men det blev den sista födelsedagen för sonens pappa...

Vid graven är det så fint med utsikt över sjön:


Efter besöket på kyrkogården åkte jag hem till en snygg kille som alltid blir lika glad över att se mig. Han överöser mig med de ljuvligaste kramar och pussar och jag blir alldeles mör i hjärtat.

Den snygga killen är min lilla ettåriga systerson och han är bara fööör go!

Nu ska jag sätta mig vid scrapbordet och göra några kort. Min iPad får följa med så jag kan lyssna på musik och sjunga lite.

Hoppas du har en go fredagskväll!
Photobucket

2 kommentarer:

vally sa...

Du kan verkligen berätta...

camillos sa...

Tycker du?... :)