tisdag, mars 06, 2012

En inspirerande dag!

Idag har vi haft studiedag på jobbet vilket innebär att förskolan är stängd och vi pedagoger får en chans till utveckling och utbildning. I vår kommun har vi lärstämmor där man väljer en föreläsning som man är intresserad av utifrån en lång lista med olika föreläsningar. Det är alltid en chansning när man väljer föreläsning men idag fick vi jackpot! Vi var på en föreläsning med två pedagoger från en grannkommun som berättade om sitt arbetssätt, de arbetar med handdockor och temat i sagans värld. Det var såå inspirerande och fast jag är allergisk mot symaskiner fick jag en sån lust att gå hem och sy handdockor!


Annars har jag inte så mycket annat att berätta om idag så jag lägger upp några bilder på lite kort jag gjort de senaste:

Detta kort skickade jag till min systerdotter som fyllde år nyss.

Ett kort till ett brudpar, som sonens farmor beställt. Enkelt och ljust med många hjärtan!

Ett annat kort som sonens farmor beställt.

Nu blev jag lite sugen på att sätta mig med bästa saxen och gå loss på mina scrapgrejer...men jag borde städa. En liten stund kanske?

Kram!
Photobucket

4 kommentarer:

vally sa...

Den 7 mars
Grattis på namnsdagen.

camillos sa...

Tack Vally!

Nim sa...

Älskar tårtpappret!

Maria sa...

Vad duktig du är! Jättefina kort!