lördag, maj 14, 2011

Jag vill scrappa NU!

Jag och sonen var ute på shoppingtur förut. Över hela stan! Nästan. Vi började i Sävedalen där det ligger en trevlig scrapbutik. Det var mitt första besök i den butiken, men inte mitt sista! Gissa om jag är sugen på att sätta mig vid mitt köksbord nu!!!

Detta är vad jag köpte idag!
Sen åkte vi till Allum och vände illa snabbt då sonen inte hittade den tröjan han ville ha. Vi åkte då till...Stadium XXL i Sisjön där sonen hittade sin tröja. Den kostade 299:- men jag hade sån tur att den gick in för 149:-!! En sväng till MediaMarkt i Högsbo hann vi med innan vi åkte hem. Tro det eller ej men vi köpte ingenting på MediaMarkt som för övrigt är sonens favoritaffär!

Sonens farmor och plastfarfar kom på besök och medan vi inspekterade jobbet som plastfarfar utfört i mitt blivande kök så satte båda han och sonen igång med lite arbete. Sonen tog ner alla hyllor i trappan och plastfarfar spacklade lite. Himla bra. Sen blev det fika på det!

Jag har precis förberett kvällens godsaker som jag ska ta med mig in till min syster när vi ska heja på Eric Saade. Det blir lite plockmat, bland annat grekisk sallad (tack för FETA-osten Nim!), ost och kex, ölkorvar, salami, oliver och hemgjord tapenade. Mums!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja håller helt med att sävedalens scrapaffär e bra å trevliga är de med!! Lotta

Nim sa...

Varsågod för osten!