onsdag, maj 11, 2011

Error

Jag gjorde ett test på nätet, samma som Mockapocka gjorde. Eller är det jag som är Mockapocka? Eller är det hon som är Camillos? Är vi samma fast olika men egentligen precis likadana? Det blev något förvirrande nu, jag förstår det. Error liksom. Så här står det i mitt testresultat:

Din personlighetstyp:
Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra.


Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklärare, bildlärare, förskole- och dagispersonal, präster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, studievägledare, journalister, religionslärare.

Det stod ju exakt likadant i Mockapockas resultat. Exakt! Nu fattar jag varför jag aldrig har trott på horoskop. Jag är ju inte likadan som alla andra vågar i hela världen. Eller hur NewYorkmamman? Jag vet ju att du också är våg.

Nu lämnar jag detta test bakom mig och glömmer det.

Annat var det när man var tonåring och man köpte de där tonårstjejtidningarna med ett nytt test varje vecka; "Är han verkligen kär i dig" eller "Passar ni ihop" eller "Hur snygg är du på en skala". Typ. Det gick att manipulera testen varje gång. Klart att Han var kär i mig! Klart att VI passade ihop! Klart att jag var en tiopoängare!

Eller hur?

HÄR kan du läsa mitt testresultat! (Om du nu inte tror mig...)

1 kommentar:

Newyorkmamman sa...

Ha ha, nu far jag ocksa gora detta test da.