lördag, maj 07, 2011

Fika i min nya hörna

Jga har precis uppdaterat mig lite i bloggvärlden. Jag har inte orkat läsa en enda blogg på hela veckan. Tur att det skrivna finns kvar där ute i cyberrymden så att man kan läsa ikapp sig när det behövs.

Idag har jag inte gjort särskilt mycket. Jag har lastat ett släp med pappas gamla kyl, lite blandat skräp, några däck såklart och den gamla skottkärran. Sen lät jag sonen följa med min systers man till tippen. Jag stannade hemma...

Jag hade besök av S och vi hade en trevlig pratstund i gassande sol i min nya lilla hörna. Sonen hjälpte till att fixa fika till tanterna. Gullunge!

Sen tog vi en sväng till Allum, sonen och jag. Vi lånade syrrans bil eftersom att jag fortfarande kör med dubbdäck... Som vanligt blev det en sväng till Panduro medan sonen gick till Stadium där han inte hittade en enda t-shirt. De hade inga. I alla fall ingen som passade sonens smak. Jag hittade lite fina papper och lite annat smått och gott. Nu vill jag fylla mitt köksbord med alla mina grejer och sitta och pyssla hela kvällen!!

Inga kommentarer: