måndag, december 05, 2011

VARNING för läskiga bilder!!!

Nu har jag äntligen tagit bort de plåster som kliade så in i norden. Där under hittade jag fyra agraffer.

Om du inte vill se tycker jag att du scrollar snabbt förbi!

Nu.

Först en bild på ett av mina plåster:


Nu kommer bilden på agrafferna. Runt om är det blåmärke. Och röda märken efter plåstret. Inte konstigt att det kliade så!


Nu kommer den:



Tja, ungefär så där läskig ser jag ut numera. Jag lovar att det inte blir några fler läskiga bilder! :-)

8 kommentarer:

mockapocka sa...

HUUUU! Vilka tjocka trådar! Gör de inte ont? Den där sista till höger ser ut att "dra" lite. Huvva!

Marie A sa...

Häftklammrar? Inte så farligt ändå, det är alltid värre när det är på mig själv tycker jag =)
Jag tål inte heller plåster något vidare, kliar så in i norden!

Nim sa...

Neee fy!!!

vally sa...

Snygg söm.
Blir nog bra det där.

NEWYORKMAMMAN sa...

Men hjälp vilken skräckblogg! Allvarligt, aj...

Annika sa...

Yikes!!! Ser inte så vidare härligt ut - men det kommer ju att bli härlig om ett tag! Kramkram

camillos sa...

Nädå, de gör inte ont! Frågan är hur ont det kommer att göra när jag ska ta bort dem...

vally sa...

Finn dej inte i att det gör ont.
Be att få ett rus med lustgasen.
:-)