onsdag, december 28, 2011

Julen i bilder


Hemma hos sonens farbror och faster i Trollhättan på julafton.
Tur att de har plats att duka långbord!

Detta åt jag; två köttbullar, en fjärdedels potatis, en brysselkål och lite varmrökt lax.
Ja, faktiskt en liten liten sillbit också, men den slank ner innan kameran kom fam.

Här smiter Tomten runt husknuten...

Jul hos min bror och svägerska.

Den guldiga julgranen med värmeljushållare vann jag i julklappsleken!

Här vid mitt lilla scrapbord har jag suttit en hel del efter jul.
Idag har jag scrappat två sidor till mitt album!


Det var väl en lagom sammanfattning? En sak som är säker är i alla fall att denna jul INTE gick i frosseriets tecken. Skönt!


Hoppas att du har haft en fröjdefull jul! Det har jag!
Photobucket


1 kommentar:

mockapocka sa...

Japp, jag har haft en fröjdefull jul, frossat lite lagom och försökt balansera upp det genom att springa som en idiot. Det har gått ganska bra faktiskt. Det enda jag saknat är snön men den har jag å andra sidan saknat VÄLDIGT mycket. Nästan så jag försmäktat. Som tur är blir det ändring på det snart :D