måndag, december 05, 2011

En liten promenad i solen

I går var det kalas för sonens kusin men jag kände att jag inte orkade åka dit tyvärr. Men sonens farbror och faster är så gulliga så de hämtade sonen så att han kunde vara med på kalaset. Vilken tur, då kunde kusinen få sitt födelsedagskort (som jag hade stoppat en peng i) och en blomma! Ja, efter kalaset körde farbrordern hem sonen igen. Tack söta ni!


Jag satt vid mitt scrapbord i går och stämplade lite. Jag tog fram alla mina julstämplar och stämplade upp några. Sen färglade jag dem så nu kan jag börja göra julkort. Tro det eller ej men jag brukar aldrig hinna göra julkort annars. Det är så mycket annat i december. Jo jag vet, man kan börja tidigare än så... men det blir liksom aldrig av. Men i år ska jag banne mig skicka några hemgjorda julkort!




Annars känner jag att det går framåt varje dag. Jag blir lite piggare för varje dag. Men attans, vad det kliar i mina plåster!! Jag är sugen på att rycka bort det som kliar värst. På fredag ska jag till vårdcentralen och ta bort agrafferna. Jag känner dem tydligt under alla plåster.

Jag tänkte faktiskt ge mig ut på en liten promenad nu. Jag får passa på tidigt på dagen då det är ljust och jag fortfarande är pigg. De senaste dagarna har jag blivit lite trött på eftermiddagen. Men idag skiner solen så nu tar jag med mig min kamera och tar på mig varmt och går en sväng.

Hej så länge!

4 kommentarer:

vally sa...

Förlåt om det låter framfusigt, men jag undrar, om det är flera titthål de gjort. Bättre än ett långt fult ärr i så fall.
Härligt att du piggar på dej för var dag.

camillos sa...

Det är inte alls framfusigt. :-)
Ja, det är fem titthål jag har på magen men de är i gott sällskap med ett låååångt ärr efter galloperationen för många år sedan.
Men det spelar ingen roll. Jag lär aldrig visa magen för någon ändå. :-))

Nim sa...

Vadå!? Vad händer med trekants-bikinin jag knypplar till dig, då? Får väl ge den till nån annan...

Rätt käckt o va "ledig" just nu, blir ju lätt lite stressigt annars. klapparna klickar man lätt hem från nätet, så slipper du det. Kan du scrapa mera!

Förresten har du fått julklapp av alla barnen idag, som kommer göra sig jättefin i ditt nya hem, eller utanför !

camillos sa...

Trekantsbikini! Hahaha.. Never!
Åh, present! Vad trevligt!