torsdag, december 15, 2011

På tal om kärlek...

...så måste du bara se detta klipp!! Det är fjorton minuter långt så titta när du verkligen hinner. Ta med dig många näsdukar. Se till att ingen stör!

Eller...så ville jag i alla fall ha det när jag tittade förra veckan. Jag kan medge att det är lite överdrivet och det är inte precis så jag tänker mig att min prins på sin vita häst ska fria till mig. Men ändå. Kärlek är det i alla fall. Storslaget värre.

Titta på hela klippet, det är lika tårframkallande hela klippet. Överdrivet mycket...men...





Puss och kram!

Photobucket

4 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Hjälp, vilken megaplanering som måste ligga bakom! Tråkigt nog hade inte jag uppskattat att inte få planera mitt eget bröllop, men resten var häftigt.

Maria sa...

Jag tittar inte för jag har sett det innan.

Vilken kille!

Som du säger lite överdrivet kanske men.....

mockapocka sa...

Holy moses...det där slog faktiskt alla rekord på frieri som jag sett. Häftigt! :D

Nim sa...

Jag vet! jag har sett det förut, man tvivlar till o med ett tag om det är på riktigt eller inte.