söndag, september 05, 2010

Ordning och reda...

I går var jag och sonen med farmor och epafarfar hos deras goda vänner på poolparty. Eller ja, party och party det var bara vi där men vi hade riktigt trevligt! Men vi satt vid deras poolkant och drack drinkar i alla fall. Fast jag var chaufför så jag och sonen drack juice. Men ändå, det var rätt så gott att sitta där njuta av det sköna vädret och solen. Det är ju ändå september!



Här står värden och grillar för fullt:

Sen satt vi och åt den goda maten i deras fina uterum:

Värdinnan är en fantastisk pysslare som gärna ägnar all tid åt heminredning och trädgårdsarbete så att gå husesyn i deras hem var en fröjd. Även sonen var imponerad och det är väl ovanligt för en femtonåring...


Värdinnan öppnade till och med sina garderober för att visa hur fint det var (där låg inte en enda t-shirt fel). Ojojoj, om jag ska gå husesyn med gäster här hemma så skulle jag ALDRIG kunna öppna mina skåp och lådor så där! Jag är glad om det som syns ligger i ordning...

Sonen som är lite av en delfin badade nog sammanlagt i några timmar och självklart tog han ett kvällsdopp också:



Värden och värdinnan är två sköna människor med stora hjärtan och det var en trevlig kväll!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad mysigt det låter och vad fint det var! Tänk att få bli upp-passad så, med grill och drink och pool och allt! :)
Jättefina bilder har du tagit... (som vanligt)
/ Ellinor