söndag, september 26, 2010

En hektisk vecka är äntligen slut...

Jag har inte haft tid att blogga mycket denna veckan, jag har knappt varit hemma känns det som. Förutom jobbet har det varit två föräldramöten, kören en kväll, packa scrapgrejer på fredagkvällen, scrapmaraton hela lördagen, packa krimskrams sent på lördagkvällen och idag hade jag ett bord på kyrkans loppis. Ja, sen är liksom veckan slut!


I går gick jag upp före tuppen bara för att hinna till lokalen där höstens scrapmaraton höll till, vi ville ju stå först i kön så vi kunde knipa bra platser. Klockan nio var jag där och gick hem klockan åtta på kvällen. Men det var en rolig dag. Inte för att jag fick så himla mycket gjort för det är så mycket runt omkring och man måste hinna med att småprata lite också...


Flera gånger under dagen kunde man delta i olika utmanigar och om man hade tur kunde man vinna fina priser. Jag vann en utmaning med ett kort jag gjorde!! Det var ju kul! Så här såg det ut där jag satt:


Idag var det dags för loppis och även om loppisen bara har öppet i två timmar så tar det några timmar till att organisera och så.


Nä, jag har inte hunnit stanna upp denna veckan...
Förut ringde min goa körledare och frågade om jag ville sjunga ett litet soloparti i en låt som vi snart ska sjunga. Jag har aldrig sjungit solo i kören för det finns så många andra som sjunger så bra. Hon vet nog inte vad hon har gett sig in på...men jag lyssnade på låten och det känns som om den är skriven till mig! I alla fall texten. Så här låter den snutten som jag har blivit erbjuden att sjunga:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad roligt med solo!!! Vilken perfekt låt - verkar ju vara skriven med ditt liv som mall...!
Du tackade väl ja??? Sen får du lova tala om när jag kan få höra dig "in action" !!! Massa kramar Annika

camillos sa...

Hehe, OM jag nu verkligen ska sjunga...då får du gärna komma och lyssna! Kram!