onsdag, september 15, 2010

Jaja, jag ÄR pryltokig!

Jag är lite pryltokig. Fast egentligen har jag inte råd att vara det, alltså äger jag inte en massa prylar. Men nu hade en stor postorderfirma rea på just elektronik så då passade jag på. Det blev en digital fotoram vilken jag ofta har tittat på men alltid varit för snål för att köpa.



Det är väl inte den bästa och snyggaste men den funkar finfint och om man vill kan man spela musik samtidigt som bildspelet går runt. Fiffigt va? Passar ju mig som älskar musik och foto!



Så nu kan ni stryka det från min födelsedagspresentlista! . . . =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Dom är fina och roliga att ha. Jag har en sådan, men måste ju ha själva fotominnet i när det spelar och då måste jag köpa ett nytt minne att ha till kameran, så det har inte blivit av att jag använder ramen. Lite synd. Men nu när du påminde mig ska jag nog tänka på att köpa mig ett extra kameraminne så den fina ramen kommer till användning. Ellinor