lördag, september 15, 2012

Snart är det dags...

...för vår resa till soliga Spanien så därför ska jag ägna hela helgen åt att tvätta och packa. Dessvärre måste jag nog åka och köpa en ny väska i morgon, för jag har bara en väska som kan funka som handbagage. Vi ska flyga med Ryanair och de är ju så petiga med måtten på väskorna.

Mitt i allt så passar jag på att baka lite också. Såklart! I kväll ska vi äta taco's med min syster och hennes familj. Syrran fixar maten och jag fixar desserten. Min brorsdotter med fästman kommer också så det blir hur trevligt som helst!

Så här såg mina bakverk ut när de var nygräddade men de ska bli snyggare än så. Bild på det kommer senare!


I går var jag med tjejerna på jobbet och käkade på restaurang men jag hängde inte med ut på nattklubb för denna tant var lite trött...som jag brukar vara på fredagkvällar. Dessutom har jag väl haft nog med festande nu efter möhippa och bröllop. Men vi hade trevligt med många goa skratt!

Nu ska jag klämma in en promenad också och jag ska ta med mig min 1,5-åriga systerson. Alltså, han får faktiskt sitta i kärra annars blir väl tempot lite väl långsamt...

Ha en härlig lördagskväll!

Kram!
Photobucket

2 kommentarer:

britta sa...

det låter härligt camilla, tror det eller ej vi ska oxå ha tacos till middag och sen kommer våra vänner vi ska se körslaget ha en trevlig kväll ni med!

camillos sa...

Tack Britta!