torsdag, september 13, 2012

Lite trött...men det ska nog ordna sig!

Jag är trött...eller lite slö i alla fall. Jag har i dagarna tre varit runt på olika förskolor för att hjälpa till med vårt nya digitala dokumentationsverktyg som alla förskolor ska börja använda sig av. Jag och två andra tjejer i kommunen ska åka runt på ca nio förskolor var för att hjälpa alla pedagoger att komma igång.

Jag tycker ju att detta är jätteroligt och det är kul att göra nåt annat ibland men det känns att jag inte är van. Man kan tro att man blir helt slut av att vistas bland livliga förskolebarn hela dagarna men att sitta med datorer och iPads hela dagarna blir man också ganska slut av om man inte är van vid det. Jag är ju van vid livligheten och alla spännande möten på förskolan.

I kväll är det dags att gå till kören och även om jag just nu nästan känner att jag inte kommer att orka så vet jag att min energi kommer att fyllas på när jag kommer dit. Jag sjunger nog i världens bästa kör, vi har så roligt!

Hoppas DU får en bra torsdagskväll!

Photobucket

Inga kommentarer: