torsdag, september 13, 2012

Det var väl det jag visste!

Nyss hemkommen från kören känner jag mig HUR pigg som helst! Vi satt just och pratade om detta under fikapausen förut, att man blir pigg och glad av kören. Man kan vara hur trött och sliten som helst men det är som bortblåst när det är dags för uppsjungningen.
Nu är man liksom laddad inför sista arbetsdagen för veckan. Själen har fått påfyllning!

Här sjunger vi en ny låt, en som jag bara älskar! Lyssna också på pianot, vår nya unga pianist är jätteduktig!

Jag ser nu att bilden gungar och det beror på att jag filmat med min mobil när jag gungar till musiken...hahaha!

I morgon ska vi gå ut, vi på jobbet. Vi ska fira tre kollegor som fyller eller har fyllt jämna år.
Det blir säkert kul!

Kram!
Photobucket

2 kommentarer:

Nim sa...

Lalllaaalllaa lalaa lalalallaaa lalaaaa!

britta sa...

ni sjönger så vackert, men det gör inte jag jag sjönger helt inte kanse bara i duschen haha jag är bättre på att festa hi hi vi syns ikväll.