onsdag, september 12, 2012

Nu söker de igen, de där bönderna

Jag bytte precis kanal på min tv och inser att jag missat "Bonde söker fru". Inte för att det gör nåt men jag gillar programmet. Det lilla jag har sett i somras om vilka bönder som söker fruar har inte lockat mig att skriva till nån bonde. Fast...en bonde kanske inte är min grej.

Min grej skulle kunna vara "Johnny Depp söker fru" (han är ju singel nu) eller "Snäll-och-trevlig-miljonär söker fru" eller "Rolig-ganska-rik man söker fru".

Eller...skit samma om han är rik eller Johnny Depp. Det räcker om han är romantisk, humoristisk, glad och öppen. Okejdå, lite snygg får han gärna också vara.

Men vilka krav jag har nu då...jag får väl starta ett eget program. "Camillos söker charmant kille".

Hahaha!

Photobucket

2 kommentarer:

Ellabellas vardag sa...

Låter som en bra idé med eget program. :)
Gillar man någon brukar ju den personen dessutom vara snygg i ens egna ögon åtminstone. Men Hans Fahlén är charmig han ...

camillos sa...

Precis, ordet snygg är ju konstigt för det är ju så personligt. Det som jag tycker är snyggt kanske inte faller någon annan i smaken. Smaken är som baken...

:))