måndag, september 17, 2012

Det känns ju sådär...

...att vi ska flyga med Ryanair till Spanien på onsdag. Varenda dag står det något om detta lågprisflygbolag och allt konstigt som händer. De nödlandar visst lite hur som helst och idag stod det att läsa om en familj som blev strandsatta för att Ryanair inte kunde flyga på grund av ett oväder. Familjen säger att de blev tillsagda att ta sig hem själva och Ryanair hävdar att de mailat till kunderna att de kunde boka om sin resa till ett senare flyg. Men...vem kan kolla mailen när man befinner sig på en flygplats liksom?
Såå...håll tummarna att det funkar för oss!

Vad gör du en måndagskväll som den här då?

Själv är jag lite trött efter en lång dag på jobbet då vi också hade föräldramöte för föräldrarna på vår förskola. Jag borde egentligen stryka och packa men istället har jag fastnat totalt vid min iPad och den nya appen Quizkampen. Det är säkert ingen ny app men jag laddade ner den förut så nu spelar jag för fullt, både mot kända och okända. Frågorna handlar om allt möjligt och ärligt talat så kan jag inte särskilt många svar...men jag ser det som allmänbildande. :) Spelar du? I så fall får du gärna utmana mig, sök efter Camillos!

Okejdårå...jag ska väl packa nu!

Godnattkram på dig!

Photobucket

Inga kommentarer: