tisdag, mars 22, 2011

Lite snurrigt blir det

Ibland är väl världen liten?
Världens bästa Mockapocka har precis tagit upp sitt bloggande efter en lång paus(alldeles för lång om du frågar mig).

En annan härlig bloggare har jag känt sedan barnsben, Newyorkmamman. Via hennes blogg har jag börjat följa Morrans blogg. Hänger du med?

I Morrans blogglista fick jag syn på nåt som fanns långt bak i minnet, Nillas blogg. Nilla som är syster med Mockapocka. Hänger du fortfarande med?

Det gör jag nästan inte själv. Men världen är allt bra liten ibland. Hoppas att det var okej att jag länkade till era bloggar tjejer! 

6 kommentarer:

mockapocka sa...

Haha! Det är ju underbart! På en planet med några miljarder invånare (alla bloggar inte i och för sig, men ändå). Roligt är det :)

Hanna sa...

Jag noterade detta själv igår! Jag såg att en mockapocka lämnat kommentar hos dig och att samma sedan var syster till (tror jag) Nilla som jag hittade via någon annan skrivarblogg. Världen är bra liten ibland!

Newyorkmamman sa...

Tänk att även denna enorma, fiktiva cybervärld kan te sig så pytte ibland. Jättekul tycker jag, att vi nu hör ihop allihopa:-).
Du får göra så mycket reklam du vill för min blogg Camillos, om jag får göra för din;-).
Mockapocka, dig ska jag hälsa på lite bättre när mina två tentor är över.

mockapocka sa...

Just det, glömde säga att du såklart får länka. The more the merrier (hur stavas det? NY-mamman kanske vet?)!

NY-mamman:
Det ser jag fram emot. Jag har redan börjat bläddra mig fram i din(a). Hoppas det är ok att jag lämnar kommentarer ibland (även fast vi inte känner varandra IRL. Men det är ju det som är kul med bloggandet. Man lär ju känna varandra här).

mockapocka sa...

Hanna:
Ja, vi är systrar :)

camillos sa...

Vi är väl från och med nu bloggsystar, alla! Hahaha! =))