onsdag, mars 02, 2011

Jag erkänner!

Idag har jag faktiskt beställt en matkasse från vår lokala Icaaffär. En sån där kasse som är färdigpackad och klar för avhämtning med recept och ingredienser för fem middagar. Förvisso är det till för fyra personer och vi är bara två men jag tänker att det kan bli matlådor till jobbet. Eller också kan min syster få sig en portion när hon känner för det.
Det är bra pris första gången man provar så varför inte? På måndag ska jag hämta min kasse så jag får väl skriva ner en liten utvärdering nästa vecka.

Annars sitter jag bara och väntar på att min tvättmaskin har gjort sitt jobb så att jag kan hänga upp mina och sonens jeans på elementen så att de hinner torka tills i morgon. Sen ska jag gå och lägga mig. Jag erkänner därmed att jag är alldeles för dålig på att tvätta i tid. Jag har alltid haft ett mindre tvättberg och det är nog så det alltid kommer att vara. Sån är jag. Men...jag kan kanske bättra mig? Ja, det tror jag på. Men när vet jag inte. Och framförallt; jag lovar inget!

Jag kände mig lite risig i morse men jag känner mig redan bättre...  *peppar peppar*

2 kommentarer:

Newyorkmamman sa...

Kan man det, beställa matkasse från Kvantum? Spännande! Det här låter patetiskt, jag vet, men något jag fullkomligt älskar när jag är i Sverige är att handla i mataffären i "byn".

camillos sa...

Det är ju oftast där man träffar lite folk. Vi har ju lyckats träffas precis vid lösgodiset några gånger...