torsdag, september 08, 2011

Nobody greater than You

Jag har precis kommit hem från kvällens körövning och som vanligt är jag full av energi! Just torsdagskvällar är jag pigg länge. Jag skulle kunna passa på att möblera om eller så. Så här pigg är jag garanterat aldrig på en fredagkväll. Näpp, då slocknar jag allt som oftast i soffan med fjärrkontrollen i handen...

Vi har en hel del kul på gång i kören så det ser jag fram emot. En grej missar jag tyvärr i höst då jag ska på fest i Trollhättan samma dag men annars är jag med!  Bland annat ska vi sjunga en låt som heter "Nobody greater" som är så skön att sjunga.

Även om jag är skitpigg nu så ska jag faktiskt sätta mig i soffan och softa lite nu. Klockan är dock lite över tio på kvällen nu och jag ska ju orka upp i morgon.

Så dagens tips på hur man blir pigg är; sjung! Gärna i världens skönaste gospelkör!

Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har så rätt! :-) Jag är också hur pigg som helst efter en gospelövning, kommer aldrig i säng i tid de kvällarna.