onsdag, september 07, 2011

Inled mig icke i frestelse...

...men frestelsen blev för stor...
Morran berättade om den nya Pollyblandningen och jag kunde inte motstå. Jag skulle verkligen inte köpa Polly idag men jag drogs in mellan godishyllorna och jag tror nästan att min hans greppade tag i en påse alldeles själv. Och scannade. Jag som aldrig ens köper Polly. Det var min pappas favoritgodis men själv blir jag aldrig sugen på just Polly.

Jag sitter i alla fall här och mölar... Fy skäms Camillos!

Jag kan berätta att det blir allra godast när man trycker in både en svart och en gul i munnen samtidigt.

Sonen är i stan med några kompisar för att käka på restaurang och gå på bio så jag är ensam hemma och får ha mina Polly i fred. Fast det hade jag fått ändå för min son är så duktig och äter inga sötsaker.

Idag ska jag se på "Bonde söker fru". Då ska jag fortsätta möla. Och skämmas...

3 kommentarer:

Hanna Lans aka Morran sa...

HAHAHA!!

Ellabellas vardag sa...

Men guud vad gott. Polly ÄR gott och denna blandningen lät extra spännande. Måste provas! :)

NEWYORKMAMMAN sa...

Jag vill också ha Polly! Godis-Polly alltså;-).