onsdag, augusti 25, 2010

Tutorial till min blogg...

Jag har förstått att det är svårt att lämna kommentarer här på min blogg och det är ju tråkigt för jag vill gärna att just DU lämnar ett litet avtryck. Jag testade detta genom att besöka min blogg utan att logga in mig och då gjorde jag så här:

Jag klickade här:




Jag skrev nåt käckt...




Sen valde jag vilken profil jag har och i detta fallet valde jag "anonym"

men det finns fler att välja på som du ser. Även om man är anonym

så kan man alltid skriva under med sitt namn

eller nåt annat efter själva kommentaren!


Sen klickade jag på knappen "skicka kommentar"..
Jaa, sen var det klart!


Jag hoppas att DU också vill lämna en liten kommentar nån gång!
KRAM!




3 kommentarer:

Anonym sa...

testing testing

Anonym sa...

Du är ett datapedagogiskt underbarn (eh, vuxen menar jag. Undervuxen? Näe, underbarn!)! Allt blir så lätt och roligt när du visar!

Mockis :o)

camillos sa...

Tack Mockis! ;-)