fredag, augusti 13, 2010

Finns det nån katthimmel?

Idag var jag tvungen att ta ett svårt beslut. Beslutet att avliva min katt. Det var svårt att ta beslutet fast ändå skönt för jag tror att hon led. Just därför var det svåra beslutet lätt.

Jag och sonen var med henne till hennes sista andetag och nu känns det tomt men ändå skönt.

Alldeles nyss kom min syster hem från en shoppingrunda på stan och hon hade en present till mig. Visst är den fin?



Det är nog den ängeln som bar Lisa upp till katthimlen. Ljust och fridfullt. Om det nu finns nån katthimmel.

4 kommentarer:

Nim sa...

Vilken passande present för dagen, systrar dom vet...

Klart att det finns en katthimmel, hon sitter där uppe på ett fluffigt moln ihop med din pappas katt, och äter strömming.

Kajsa sa...

Så sorgligt...vad var fel? Fin present. Kram

camillos sa...

Klart att de gör Nim! Och lapar grädde.
Kajsa jag vet inte riktigt vad det var med henne men hon var väldigt sjuk, helt borta både i blicken och i kroppen osv. Men nu slipper hon lida mer...

Anonym sa...

Vilken fin present... :) Nu har hon det bra i alla fall.
/ Ellinor