söndag, mars 15, 2009

Man har väl rätt att ångra sig?...

Malena Ernman vann alltså melodifestivalen och ska åka till Moskva för att representera vårt lilla land. Jo, men det kan nog bli bra.
Första gången jag såg och hörde hennes låt så var jag nog mest förbannad. Opera hör väl ändå inte hemma i melodifestivalen. Eller? Jag måste faktiskt medge att jag har ändrat åsikt...
Jag tycker faktiskt att låten är riktigt bra och Malena verkar ju inte vara en diva, fast vad vet jag...

Jag önskar henne lycka till för det kan hon nog behöva även om jag tycker att låten är bra, för tyvärr är det ju så att alla öststater bara röstar på varandra och aldrig på sverige! I och för sig så röstar väl svenskarna mest på norge och finland, men ändå!

I kväll har jag bakat bröd efter ett recept som jag fått från Lotta. Tack Lotta, det var ju ett superenkelt recept och bröden blev goda!

Idag har jag också matat Herman, min lilla surdeg som jag fick av Monica.

Jag längtar så mycket till morgondagens konsert!!! Äntligen ska vi sjunga med Göran Engman och Kettil Medelius i en oförglömlig Elvis-konsert!

Godnatt säger jag nu när klockan är kvart i två på natten!

Inga kommentarer: