tisdag, juni 07, 2011

Mitt bord...

Morran ställde en fråga i sin blogg och den ville jag ju svara på. Här är svaret:


  • En duk som inte ligger där den ska, nämligen i mitten,
  • två fjärrkontroller,
  • en telefon,
  • ett oöppnat paket med tandtråd,
  • en hårsnodd,
  • ett cocacolaglas (sonen dräller glas omkring sig i stället för LEGO...)
  • en blu-ray-film,
  • två tomma ljuskoppar från IKEA
  • några halvbrunna ljus.

Och en fläck ser jag nu. Det var faktiskt helt mörkt i vardagsrummet nu, det var blixten som gjorde allt synligt. Fast...fläckar är inte så ovanligt på mitt vita skitbord från IKEA. Det är kanske därför duken ligger lite off. Jag och sonen äter faktiskt ofta framför tv:n. Därav fläcken gissar jag.

Du då? Vad har DU på ditt vardagsrumsbord?

Klicka här så kan du se Morrans bord.

2 kommentarer:

Hanna sa...

HAHAHA!! Du har det ju pedantiskt välstädat jämfört med en annan... ;)

camillos sa...

Det var nog mest en slump att det inte såg värre ut. Hehehe...