måndag, januari 03, 2011

Mattelåda

Idag har jag jobbat med min mattelåda som ska vara klar nästa vecka. Det har blivit en hel del klippande och klistrande med den och det passar ju mig bra. I dag var jag också glad för att jag är en liten ekorre som alltid har små prylar på lager, annars hade jag inte kunnat göra min lilla mattelåda.

Nu har jag alltså kommit knappt halvvägs med min examinationsuppgift så jag ska nog hinna bli klar i tid. Jag måste bara klura lite till på själva lådan då jag tänker mig en variant av Brasses lattjolajbanväska. Ja, det kommer nog att bli bra och när det är klart ska jag lägga upp lite bilder så ni får se.

Idag när jag satt och klistrade kom min lilla systerdottrer på besök och hon undrade såklart vad jag pysslade med så hon fick prova materialet lite. Hon verkade tycka att det var kul så det känns bra.

Men nu tänker jag ta mig en välförtjänt paus framför tv:n.

Inga kommentarer: