torsdag, januari 27, 2011

Hundskit

Idag ska jag gå och sjunga, äntligen drar kören igång igen! Men jag har så förbaskat ont i mina axlar så jag håller på att gå åt...det beror ju på all snöskottning i kombination med allt skolarbete när jag jobbade med examinationsuppgiften och att jag har burit ett helt gäng gipsskivor m.m m.m. Men det går ju inte över!!!

Jaja...jag satt i alla fall i bilen och fnissade förut när jag skulle åka från jobbet. På gångbanan bredvid parkeringen  joggade en man förbi och det var väl inget konstigt med det. Men mannen hade med sig hunden på sin joggingtur och precis när jag satte mig i bilen var hunden tvungen att uträtta något behov på den isiga gångbanan vilket ledde till att den joggande mannen var tvungen att stanna. Inget konstigt med det heller. Men medan hunden gjorde det hunden gjorde så joggade mannen på stället, precis som att han skulle tappa tempot i den lilla pausen som blev. Det såg för roligt ut. Herregud, varför ta med sig hunden på joggingturen?

Inga kommentarer: