måndag, januari 03, 2011

Lite bilder bara

Jag har faktiskt ägnat mig åt min examinationsuppgift idag och kommit en liten bit på vägen så därför har jag inte hunnit med att blogga... Och eftersom att jag inte har gjort nåt spännande idag (som att jag nånsin gör det...) så kan jag väl bjuda på lite bilder från vår trerättersmiddag som vi njöt av på nyårsafton.
Men först en bild på den vackra solnedgången jag njöt av från mitt fönster på nyårsafton:


Klassisk räkcoctail, oxfilé provencale och chokladmousse. Mycket gott, förutom att jag inte riktigt vet vad som hände med chokladmoussen...den blev grynig. Jag brukar inte misslyckas med chokladmousse men jag gissar att det måste ha kommit kondens i chokladen när jag smälte den...









Vi drack ingen champagne vid tolvslaget utan Pommac.
Vi var ju tre barn (inkl. sonen som givetvis inte får smaka på starkt), en gravid och tre andra vuxna som ... tja, inte är så noga med procenten.

Inga kommentarer: