söndag, januari 30, 2011

köket

Varje ledig stund (nåja, nästan) grejar vi på övervåningen så att brorsan kan fortsätta jobba med det som en dag ska bli kök. Idag lyckades jag skaffa mig en fläskläpp när jag skulle skruva bort en skruv som satt jättehögt upp på väggen och skruvmejseln liksom bara gled ur näven. %#?"#! vad ont det gjorde. Läppen sprack också. Fast jag är ändå glad att läppen tog smällen och inte en tand. Det hade inte varit så snyggt med en glugg i tandraden...

Det ser ju fortfarande ut som hej-kom-och-hjälp-mig men jag ser allt som hänt och med min vilda fantasi kan jag nästan se framför mig hur fint det kommer att bli.



Trappan...oj, vad mycket jobb...


I går var vi på Rusta och köpte en fototapet som sonen ska ha som fondvägg i sitt nya rum. Fräck va?






1 kommentar:

Annika sa...

den skulle säkert Amanda vilja ha. Vad duktiga ni är som orkar hålla på så mkt. Kramar Annika