söndag, maj 02, 2010

Slapparhelg

Jaha, så har ännu en helg börjat lida mot sitt slut. I fredags var vi hemma hos min syster och firade Valborg med supergod mat och "Så ska det låta". Det ösregnade nämligen så vi gick aldrig ner till elden. Men syster bor så nära sjön så vi kunde höra kören som sjöng in våren i alla fall. Sen kände vi lukten av elden och högt över takåsarna såg vi även avslutningsraketerna lysa upp mot den mörka himlen.

Annars har jag mest slappat hela helgen. Jag har i och för sig både tvättat och diskat. Men mest slappat. I går såg jag och sonen på Avatar. Vi såg ju den på bio i 3D-version också.

Idag satte jag ut min nya tvättvinda så att dagens tvätt kunde hängas ut i det sköna vädret.

Jag började sätta in mina 396 bilder som jag framkallat, men då upptäckte jag att jag bara hade ett album i lager. Så alla bilder fick ju inte plats! *Nu är det dags att åka till Ullared*

Nu ska jag sätta mig och titta på "Humorgalan" för ett gott skratt är ju aldrig fel!

2 kommentarer:

Ellabellas vardag sa...

Åh vad det låter roligt. Både med Ullared och foton. Jag ska fortsätta mitt nån dag jag med. =)

camillos sa...

Jaa, jag längtar till Ullared. Hur man nu kan göra det...