måndag, maj 31, 2010

Förälskad

Idag åkte jag och sonen till min syster som har kommit hem från en semestervecka i Turkiet. Hon hade köpt presenter till oss! Sonen fick en fräck t-shirt och jag fick en fräck väska, modell större med glada färger.

Min syster hade köpt ny plånbok till sig så jag fick ärva en av hennes gamla. Det passar mig perfekt. Jag hatar att handla väskor och plånböcker, jag hittar aldrig vad jag vill ha. Syrran däremot, hon handlar ofta nya väskor och plånböcker. (Tur för mig som får ärva hela tiden...)

Hela systers familj har köpt nya väskor i Turkiet. En himla massor! Jag brukar aldrig förälska mig i en väska men min syster hade köpt en väska som jag föll för direkt. Jag fick den också!!!

Tack sötaste lillasyster!

Kolla så snygg den är!


3 kommentarer:

Linda Alvarsson sa...

Så klart!!!Det min syster vill ha ska hon få!!!!

Anonym sa...

Gulligt av Linda :) (snygg var den)

Ellinor

camillos sa...

Jaa, och väskan var inte ens till mig från början!