måndag, april 06, 2009

Lite kort

Idag har jag jobbat en lång dag och nu ska jag bara vara med min son som fortfarande har feber, stackarn! Så jag lägger bara in lite bilder på kort som jag gjort nyligen. Som ni förstår så är jag väldigt förtjust i den lilla kossan och de söta rosorna...


Detta kortet fick sonens "epafarfar" när han fyllde år,
grillmästaren själv!


Detta kortet sålde jag till en jobbarkompis.


Detta kortet fick min systerdotter...


Sonens farbror och faster fick detta kortet när deras lilla dotter föddes...

Senare ska jag titta på mitt favoritprogram, "Familjen annorlunda". Jag tror att det är sista programmet idag, hur ska jag klara mig utan dessa fantastiska familjer varje måndag?...

Hej svejs!

2 kommentarer:

Inas sa...

Hej Du!Kul att du vill va me å tävla hos mig. Och vad fina kort du gör va roligt. Helt underbara. Det var en läcker kossa förstår att du tycker om de... Ha en bra dag i morgon. Hoppas sonen blir frisk snart. goa kramar Ina

Jo sa...

Kanonfina kort! Kossan är för söt...!